onsdag den 16. februar 2011

Sæsonens smukkeste!

Jeg ved det - det  lyder selvfedt, men det er faktisk navnet på en blomsterside i magasinet Isabellas og i al beskedenhed vil jeg blot nævne at det er os fra Downtown Sjolte der har kreeret den.
Smuk, gammel glasskål med perlehyacinter og små turkise fyrfadsstager med hyacinter. Det geniale ved at have løgplanter indendørs er, at de stort set ikke skal vandes. De kan drives i potter uden drænhuller, hvilket giver uanede muligheder for at plante i anderledes smukke eller sjove "potter" - eller måske endda i dit favoritarvestykke.

Vi har rent faktisk lavet "sæsonens smukkeste" til samtlige numre af Isabellas i 2011, og det er stort set ene og alene med blomster taget fra haven. Håber de kan inspirere.

3 kommentarer:

  1. Wow - vilka otroligt vackra blombilder du bjuder på, och så roligt för er att ni får göra dessa arrangemang för Isabellas!

    Och väggskåpet sedan, vilket skönhet!

    Varmt tack för dina snälla ord på min blogg - du gjorde mig glad!

    Varma hälsningar,
    Helena

    SvarSlet
  2. Vilken vacker bild! Och väldigt inspirerande.

    Tack för besöket och hälsningen hos mig!

    ha en toppenhelg,
    Rebecca

    SvarSlet
  3. try this web-site Fendi Dolabuy why not try this out official source discover this try this site

    SvarSlet